Чанар нь зөвхөн гоо сайхан, төгс төгөлдөр байдлаас биш аливаа зүйлд тавигдаж буй шаардлагыг хангаж буй байдлаар тодорхойлогддог.
Чанарыг бид 3 түвшинд авч үзэж болно. Үүнд:
- Хувь хүний
- Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний
- Байгууллагын
Чанарын удирдлага нь бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ нь хэрэглэгчийн хүлээлтэд нийцэх эсвэл давсан эсэхийг баталгаажуулах системчилсэн арга юм. Энэ нь хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх, байгууллагын зорилгод хүрэхийн тулд үйл явц, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг тасралтгүй сайжруулах явдал юм.
Чанарын хяналт, үйл явц, системд суурилсан чанарын удирдлага нь үйл явц, системийг үр дүнтэй хянах замаар бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ нь хэрэглэгчийн хүлээлтэд нийцэх эсвэл давж гарахад чиглэгддэг.
Үйлчилгээний чанарын бүрэлдэхүүн хэсгүүд
- Найдвартай байдал
- Хариу өгөхдөө шуурхай байх
- Чадамж
- Харагдах байдал биет юмс
- Бусдын өмнөөс бодох сэтгэл
“Хараагүй эр ба заан” хэмээх энэхүү зураг нь чанарын менежментийн нарийн төвөгтэй байдлын зүйрлэл болж, олон янзын үзэл бодлыг нэгтгэх, мэдээллийн олон эх сурвалжийг нэгтгэх, бүтээгдэхүүнийхээ бүх талаар чанарыг ойлгох, сайжруулахад нэгдмэл байдлаар хандах хэрэгцээг онцолж өгдөг.